Semifinal de Sácame pola pinta, edición quinta del concursu rexonal d’imitadores d’artistes asturianos

 Semifinal de Sácame pola pinta, edición quinta del concursu rexonal d’imitadores d’artistes asturianos

Esti vienres, 7 de mayu, a les 19.30 hores, va celebrase la semifinal de la edición quinta de Sácame pola pinta nel salón d’actos de la Casa Cultura de Sama. De tolos inscritos nel procesu de casting son 16 los participantes que llograron pasar a esta fase.

La gala va conducila’l presentador y cantante Fernando Valle Roso y va cuntar cola presencia de la intérprete Lucía Alonso. Na actuación los y les semifinalistes, acompaños d’un músicu, van tener qu’imitar a los artistas asturianos pa los que fueron escoyíos. La entrada ye de baldre hasta completar aforu.

A partir del sábadu 8 mayu van conocese los nomes de los 12 finalistes, que van ensayar les selmanes vinientes con un equipu de profesionales de cara a actuar na gran gala final que va tener llugar el domingu 30 nel Nuevu Teatru La Felguera y que también va echase per streaming. El xuráu d’esta gala final fórmenlu la presentadora Arantxa Nieto, el polifacéticu David Varela, l’actriz María Cotillo y l’humorista Joaquín Pajarón, tamién el públicu, de forma presencial y online, va tener opción de votar al so finalista favoritu. Les entraes pa la final van tar disponibles na web www.sacamepolapinta.com.

El formatu, patrocináu pol Ayuntamientu de Llangréu, reparte más de 1.000 euros en premios y munchos regalos pa toles y tolos finalistes.

 

Este viernes, 7 de mayo, a las 19.30 horas, tendrá lugar la semifinal de la edición quinta de Sácame pola pinta en el salón de actos de la Casa Cultura de Sama. De todos los inscritos en el proceso de casting son 16 los participantes que lograron pasar a esta fase.

La gala la conducirá el presentador y cantante Fernando Valle Roso y contará con la presencia de la intérprete Lucía Alonso. En la actuación los y las semifinalistas, acompañados de un músico, tendrán que imitar a los artistas asturianos para los que fueron seleccionados. La entrada es gratuita hasta completar aforo.

A partir del sábado 8 de mayo se conocerán los nombres de los 12 finalistas, que ensayarán durante las próximas semanas con un equipo de profesionales de cara a actuar en la gran gala final que tendrá lugar el domingo 30 en el Nuevo Teatro La Felguera y que también se retransmitirá en streaming. El jurado de esta gala final está compuesto por la presentadora Arantxa Nieto, el polifacético David Varela, la actriz María Cotillo y el humorista Joaquín Pajarón, también el público, de forma presencial y online, tendrá opción de votar a su finalista favorito. Las entradas para la final estarán disponibles en la web www.sacamepolapinta.com.

El formato, patrocinado por el Ayuntamiento de Llangréu, reparte más de 1.000 euros en premios y muchos regalos para todas y todos los finalistas.

 

Artículos relacionados